Data e postimit: 2014-11-17 20:09:11
Lexime: 6336
prilli i thyer
Lloji: Analize letrare
Tema: krijimi i nje referati
Autori: ana
Shkolla: naim frashri
Klasa: 12a
Qyteti: durres
E-mail: thjeshtun7@yahoo.com


Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu ashtu beri dhe me pas e qelloi.Gjorgu filloj te ecte ne drejtimin e viktimes se tij per te kryer zakonin qe ishte per ta kthyer trupin e viktimes se tij e per tia afruar ne supe tyten e pushkes.Gjorgu shkoi te kulla e tij ku porta ishte gjysem e hapur dhe ai e shtyu dhe degjoi babain qe i thoshte se i kisht duart me gjak.Ai pyeti se qfare do te ndodh tani ,babai u shpreh se duhet te shpallet morti ne katund , kur befas u degjua nje ze perjashta ku thuhej se Gjorgu i Berishajve shtiu mi Zef Kryeqyqen.Per here te pare emri i tij po zinte vend ne çamerisen e jetes.Trupin e viktimes e sollen ne katund ku po pritej nga familja e tij E per ironi te fatit ose me shume te kanunit Gjorgu duhet te ishte ne varrimin e atij personi qe para disa oresh ja kishte marre jeten.Midis fisit te viktimes tani atij i dukej se gjithe jeta e breznis se tyre njerzore nuk ishte vecse nje dreke morti e pambarim, ku palet nderroheshin me njera tjetrin.Gjorgu pas disa ditesh u nis te shlyente tagrin e gjakut e sduhej te bente asnje gabim ne shlyerjen te tij , se rast te kundert do te denohej per shkelje te kanunit.Familja Berishaj vendosi te kerkonte pajtimin e gjakut ne Kryeqyqet,ku u be me disa ndermjetes,por ne momentin qe po falej nje therriti jo, dhe gjaku vazhdoi .Nje dite ne ato rruget e ashpra u pa nje karroc e cila perdorej ne kryeqytet per shetitje.Te zotit e asaj ishin Besian Gorpsi dhe gruaja e tij ,ku u afruan ne dritare te dy pershperiten "Bjeshket e nemuna".Besiani ishte nje nga shkrimtaret qe kishte shkruar aq shume per veriun ,tregime tragjike dhe filozofike ku te tjeret e kishin pritur si perl apo te tjer si munges vertetsie.Ne brendesi te fshatit u afruan afer kullave te malsorve ku shume nga malsoret kishin nje rub te zi ne krahun e tyre te djathet, nje shenje te vdekjes.Malsoret ishin ne cdo ane te fshatit te cilet silleshin si shpirtra ne mjegull.Cifti i ri ecte neper rruge e komentonin cdo gje pereth tyre dhe pamjes qe te ofronte Malsia.Ne nje moment te caktuar Besjani shprehet se kanuni sado i eger te jete dhe i pameshirshem , eshte nje nga kushtetutat me momuntale te lindur mbi fetyren e rruzullit toksor dhe duhet te jemi krenar.

Vepra te ngjashme
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Jurges Dhimitri · Lloji: Pershkrim · Tema: Shetitje
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqeni...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...




Komentet e fundit!

Emri: aaaaaaa
Email: wsrf2t@gmail.com
Komenti: shum kot

Emri: kaltrinaaaaa
Email: kaltrina@hotmail.com
Komenti: ese nje dite prilli ju lutem

Emri: 1
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: plz

Emri: 3527890
Email: example@web2.0calc.com
Komenti: fjalorth i kadarese ju lutem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com